środa, 5 września 2012

Zielono nam



ZIELONO MAM W GŁOWIE 

/K. Wierzyński/

Zielono mam w głowie i fiołki w niej kwitną,
Na klombach mych myśli sadzone za młodu,
Pod słońcem, co dało mi duszę błękitną
I które mi świeci bez trosk i zachodu.

Obnoszę po ludziach mój śmiech i bukiety
Rozdaję wokoło i jestem radosną
Wichurą zachwytu i szczęścia poety,
Co zamiast człowiekiem, powinien być wiosną. 


Wiersz tchnie szalonym optymizmem i wakacjami, które jeszcze mamy w głowach. A na buziach Gumisiów dziś na dobre zagościł uśmiech. To miłe, kiedy dzieci się cieszą, że mogą być w szkole. Co może dać większą satysfakcję nauczycielowi?

Zaczynamy raz jeszcze. W zmienionym nieco składzie, ale z tą samą werwą i ochotą. Grono Wielkich Gumisiów przedstawia się następująco:
Karol Gołyźniak
Patryk Gołyźniak
Gabriela Gomułka
Jakub Gruca
Oliwia Gryboś
Leon Gucwa
Barbara Kłapacz
Justyna Koperniak
Otylia Koszyk
Alicja Krok
Anna Krok
Karolina Krok
Bartłomiej Mikulski
Mariusz Obrzut
Piotr Pach
Urszula Piszczek

Klasę prowadzą mgr Anna Siedlarz i mgr Izabela Zaczyk.



Zielono nam... a zieleń to kolor nadziei.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz