wtorek, 15 listopada 2011

Najważniejsze by zacząć

Na początku... na początku były wielkie obawy!
Nie wiem, czy w zawodzie nauczyciela można popaść w rutynę?  Wydaje się, że mnie to nigdy nie spotka. W mojej ośmioletniej karierze zawodowej każda lekcja była inna, inna - bo uczniowie byli niepowtarzalni i ciągle czymś zaskakiwali...

1 września 2011 roku czułam się jak pierwszak, by pierwszy raz z bijącym sercem przekroczyć szkolny próg. Wszystko było nowe. Nie, to ja byłam nowa! Zaczynałam znów od początku.I wszystko nieznane- miejsce, współpracownicy i uczniowie. Jak tu się nie obawiać, gdy pierwszy raz ma się do czynienia z małymi dziećmi i trzeba szybko zdobyć ich zaufanie, a są to baczni obserwatorzy. Czy mi się udało? Nie wiem. Czas pokaże...

"Uczę się Ciebie CZŁOWIEKU"

Do klasy 0B uczęszczają:
Karol Gołyźniak
Gabriela Gomułka
Oliwia Gryboś
Leon Gucwa
Barbara Kłapacz
Justyna Koperniak
Alicja Krok
Anna Krok
Karolina Krok
Kamila Laskowska
Agata Opala
Piotr Pach
Kacper Tabor
Julia Witek
Klasę prowadzą:
Agnieszka Obrzut/ mgr Jolanta Krok- wychowawca
mgr Izabela Zaczyk- nauczyciel wpierający

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz